top of page

Salgs- og leveringsbetingelser

 

Leveranse

Vanligvis vil varene mottas av kunden 3-5 virkedager etter at ordren er mottatt. Dersom det er utsolgt for en vare vil kunden få beskjed via epost. 

 

Frakt

Vi sender varene via post. Kostnader forbundet med frakt er kr 29,- Gratis frakt gjelder alle ordre på over 299,-

 

Betaling

Vi krever betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra oss til kunden.

 

Personopplysninger

Comax behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

 

Kortinformasjon

Når du handler hos Comax blir betalingen behandlet av Stripe, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

Avbestilling

Dersom du ønsker å avbestille varene må du kontakte oss via kontaktskjema så snart som mulig. 

 

Reklamasjon

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen to uker etter at du oppdaget den, gi Comax skriftlig melding på epost om at du vil påberope deg mangelen. Comax vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

 

Angrerett

I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettsskjema (som lå vedlagt i forsendelsen), kunden vil være ansvarlig for returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettsskjemaet. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.

bottom of page